Bukiii Merhaba arkadaşlar, Çakmak Erdem de kontrolleri devam eden ya da Doğum yapan ve olumlu olumsuz tecrübelerini paylaşabilirler mi acaba ??
Menalduygukaba Bukiii eşimin akrabasının hastanesi ailede ki bütün gelinler orda doğurdu ben pek gitmem ısınamadım o hastaneye
napoliten_ Bukiii bende Yasemin hanıma gidiyorum başından beridir.Şuan 35. Haftadayım ve çok memnunum