bukito Arkadaşlar merhabalar Philips sterilizasyon aleti 600 liraya aldım 1 sefer kullandık şimdi isteyene 400 liradan satabilirim
bukito mrs_elisah oğlum emzik emmiyor biberonu da elimde yıkıyorum makine de tezgahta boş boş duruyor kalabalığı gitsin istiyorum