Busubusra Haftadayım bulantılarım tam gaz devam hiç azalma yok :( Prilam kullandığım halde günde 3-4 kez çıkartıyorum :( çevremdekiler 12 dediler bekledim, 16 dediler bekledim. Ne zaman bitecek bu?
Sedagok Busubusra sizi korkutmam istemem ama bir aylık bebeğim var doğuma kadar kustum hatta doğum yaptığım gün bile düşünün yani ben de 12. Haftada geçecek diye bekledim geçmedi ama bu bünye meselesi inşallah sizinki geçer
nazkeve ben de 18. haftayı doldurdum birkaç gündür iyiyim bulantı ve yanma devam ediyor. bünye meselesi galiba doğuma kadar çekenler varmış🙁
zk92 Ben de bulantı çok olmadı ama bazılarının doğuma kadar oluyormuş. Annem de siz hareket etmeye başlayana kadar çektim bulantıyı demişti.