effy ben normalde m giyiyorum onu da m aldım.Boyum 175 68 kiloyla hamile kalmıştım Şu an 23 haftalık hamileyim 72 kiloyum karnım da büyük yani öyle yeni yeni çıkmış gibi değil benim, ona rağmen çok rahat oldu esnek zaten ilerleyen haftalarda da yiyebilirim çok kilo almazsam