İlacı tabikide kullanmalısınız her ilaçta gebelik için uyarı yapar yada kullanmayın yazabilir, doktorunuz onayladıysa gecikmeden başlayın.Eğer kullanmazsanız değeriniz daha da yükseliyor bebeğe zararı olabiliyor .Ben yaklaşık üç yıldır kullanıyorum hamileyim hala kullanıyorum korkulacak birşey değil benim ki ömür boyu kullanım istiyor ama gebelikte cıkanlar gebelik sonra bitebiliyor.