cozgecan Selam arkadaşlar 7. Haftadayım 8-9. Haftada gibi vajinal ultrason yaptırmam gerekebilir yaptıran bununla ilgili düşüncesi olan var mıdır ?
[silindi] cozgecan ben yaptırdım hiç de sorun olmadı lütfen burada bebeğe zarar veriyor vs gibi yazılara itibar etmeyin öyle bir şey olsa doktorlar yapmaz zaten ☺️
elisamnlannesym cozgecan bende ilk haftalarimda yaptırdım karnımda kese gozukmemisti ama ⅞ gibi karından gözüktüğü için yapılmadi tekrar doktorunuz uygun goruyosa sıkıntı yoktur emin olun🥰
cozgecan metehaninannesiii bu hafta 6+6 dayken ultrasonda tam göremedi puslu gibi net değil rahim gerideyse yada karın dokusu derinliği herkeste farklı olabilir net görmek kalp atışını duymak istersen vajinal ultrasonla bakabiliriz bir riski yok olsa yapmayız, tüp bebeklerde bile vajinal ultrason yapılabiliyor dedi. Ben normal ultrasonla yetindim ama bir rahatsızlık yaratmadığını okudum internette sadece nasıl muayene oluyor çatal dedikleri koltukta mı yapılıyor ne kadar ileride görüntüleniyor bunu merak ediyorum.
cozgecan Zeynep_elifnur bebek rahimde tam görünmedi puslu gibi görünüyor dedi kalp atışı vardı ama tam görmek istersen vajinal ultrasonla da bakabiliriz dedi ben hiç araştırmadığım çevremde duymadığım İçin çekimser kaldım.
[silindi] cozgecan Bende yaptırdım hatta baya salladı doktorum hucbir şey olmadı şükür. Doktorunuz sorun görmüyorsa içiniz rahat olsun.
Merkun cozgecan doktorlar ne kadar farklı :) ben yurt dışında yaşıyorum burda nerdeyse 3. Aya kadar her kontrol vajinal ultrasonla oluyor. Hiç bir zararı yok acısıda yok :)
[silindi] Benim her kontrolde vajinal ultrason ile bakılıyor. Rahim ağzı yetmezliğim var. Çok fazla önyargı var fakat son derece basit bir işlem. Korkunuz varsa rahat olun. Başlığa kondom geçirip, jel sürülüyor. Canınız acımıyor.
merveklyc cozgecan Benim kanamam olduğu için ilk haftalar sürekli alttan ultrason yaptılar hiç sorun yaşamadım 🙂
Mucizepamugum cozgecan ben hic yaptirmadim doktordaa hic alttan bakalim demedi tavsiye etmiyolar o haftalarda vajinal ultrasonu bilgin olsun
Zeynep_elifnur cozgecan birşey olmaz Allah’ın izniyle..abdominal karından ultrason dan görünmez o haftalarda küçük olduğu için.. yani vajinal ultrason gerekli.. nasibi varsa her türlü oluyo merak etme.. yoksa da yerinden kimildamasa insan düşüyor olmuyor.. birşey olmaz Allah’a tevekkül et .. geçmiş olsun
[silindi] cozgecan evet çatalda oluyor ama hiç korkulacak bir şey değil acımıyor da, zaten ultrason cihazı ince ve baya jel sürüyor rahat olun🙃
yamacinannesii cozgecan benim normal sedyede yapmışlardı ve 5+6ydım sanırım en son bir zararını görmedim doktorum sordu bana bebeği göremeyebilirim üstten istersen vajinal bakalım dedi iyi ki kabul etmişim kalp atışını da duymuştuk
AhahHbzhz cozgecan Canim ben daha erken haftafa yaptırdım tedirgindim bisey olur bebeğe diye ama doktor zarar gelicek bisey zaten yapmayız demişti 3 kere yapıldı