Rain81 KayaAlTimimi ilk dört ayda kilo verdim bende, şimdi 32 haftalık hamileyim ve şuana kadar aldığım kilo +2 kilo o da bebek zaten 1900 gram şuan, önemli olan bebeğin kilosu ve onun iyi olması CNm kendi kilona takılma bebeğinin sağlıklı olmasına bak 😊
GamzeSerhat KayaAlTimimi 64 kilo İle hamile kaldım şuan 59-60 arası gidip geliyorum 10+2 haftalık hamileyim tek sen değilsin canım merak etme 😝
Rabia88 KayaAlTimimi ilk aylarda bulantı ve kusma varsa normaldir diye düşünüyorum bende vermiştim ama 1.5-2 kilo kadar üstelik bulantı ve kusma yoktu bende porsiyonum azalmisti
KayaAlTimimi Rabia88 bende yeme ve içme çoookkk az canım bir aydır yani zorla yiyorum o yüzden birde arada istifra olunca bence de normal
Dsa KayaAlTimimi kilo vermeniz normal o zaman. Ben 4 kilo vermiştim. Su dahi içemiyordum. Zaten ilk 3 ay sadece kandan besleniyorlar o yüzden sıkıntı YOk. Daha sonra fazlasıyla alıcam zaten. Ben şuan 19. Haftamdayım hamilelik öncesi kilomdan sadece 2 kilo aldım. Doktorum çok güzel gidiyorsun sadece bebeklere almışsın dedi. Zaten gören herkes çok zayıfsın diyor sinir oluyorum. Yüzüm çok çöktü ondan sanırım.
muzisyenanne06 Ben bu gün tartıldım 12 haftalık bebeğim 8 kilo vermişim maalesef hastaneye yatıracaklar 😭
KayaAlTimimi Rain81 çok sevindim canım bende takmıyorum çok vitaminin alsın çocuk yeter bana inşallah bende bulantılı dönemimden çıkarım ☺
muzisyenanne06 KayaAlTimimi sağol canım 2 aydır ağzıma lokma süremedim yemek yemeyi çok özledim maalesef hiçbirşey yiyemiyorum sadece su içiyorum zorla 😔😔
KayaAlTimimi [bilinmeyen] aa güzel canım şimdi ne durumdasın inşallah bende artık o döneme geçerim ve biter bulantılarım ☺🙏🏻