Essa33 metehaninannesiii Valla doktor yasak olarak birsey demedi canım bende yedim internetten bakınca cok kötü yorumlar gördüm doğum kusurları falan korktum o yüzden
Lulemom Benim doktorum arada bi ye abartmadan dedi. Zararı değil yararı olur demişti. Her doktor farklı şeyi savunuyor. Sen kendi doktorunu dinle bence. Ama şuan için korkma bişi olmaz