Herkese merhaba, 32. haftamda çalışabilir raporu aldım ve 37. haftamda zorunlu olarak izne ayrıldım. Benim sorum şu olacak sizlere tecrübesi olanlar bilgi verebilirse sevinirim, 39+2 oldum normal doğumu bekliyorum benim doğum iznim başlamış oluyor mu yoksa bebek doğduğu andan itibaren mi başlamış sayılacak.. 32 den 37e çalışmış gözüktüğüm için onlar doğum sonrasına aktarılacakmış ama şuan benim iznim başlamış mı sayılıyor hani izin günlerim boşuna mı gidiyor diye düşünüyorum 🤔 🙄 Bilgi verebilir misiniz lütfen 🙏🏼 teşekkürler