fatma-kpnk Merhaba hanımlar 7+4 haftalık hamileyim.Kalp atışı vs gördük duyduk yarın tekrar kontrolüm var doktor alttan mı bakar sizce karından mı ?
Tgckbr fatma-kpnk Karından bakar duymussunuz nasılsa kalp atışını da alttan bakmaz. Ben gittiğimde görmemişti bebeği kese boş gozukuyordu o şekilde mecburen alttan baktı ama duymussunuz bebişi o yüzden alttan bakmaz 😊
Mavi34 fatma-kpnk karin dan bakıyorlar kese felan görüldükten sonra zaten bir aksilik olursa alttan bakmadan size soruyor isterseniz bakiyor