mommyjean canım öncelikle bu geçici bir şey biraz sabır🙏🏽 Ben de çok zorlandım,kafamı kaldıramadım. Ama bir süre sonra zorla da olsa bir şey yemenin faydasını gördüm çünkü boş midede öğürmek basınç yapıyordu sanki vajinaya. Sürekli ağzıma bir şeyler attığımda kolay çıkarmaya başladım. En azından öğürme şeklinde zorlama olmadı.Bu kadar kötüyken nasıl yiyeceğim diye sorar gibisin. Haklısın,Çok zorlandım ben de ama daha iyi oldu. Su hiiiiiç içemedim. İlk 3 ay üzülme demişti doktorum. Allah yardımcın olsun. Geçecek,sabır🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽