Benimde ilk haftalarımda oluyordu sağ alt göğüsümün altı bayağı batıyordu doktorum hamilelikte östrojen hormonu çok salgılandığı için safra kesesinde taş olabilir hangi sıklıkla oluyor yemeklerden sonra mı oluyor takibe alalım demişti.Çok ağrın olduğunda parol içersin demişti.Öyle yapıyordum.Ama çok şükür geçti yağlı yememeye dikkat ettim.31.haftamdayım arada olursa oluyor o da çok hafif geçiyor.