Sema-tuncer şöyle 24. Hafta da ayrılmıyorsanız 32. Haftayı beklemek zorundasınız yani 26 27 haftalarda ayrılamıyorsunuz . Ben branşçı öğretmenim 24. Haftada ayrıldım fakat uzaktan eğitime evden devam ettim 5,6,7 sınıflardan ders aldım okula hiç gitmedim . Ek dersimi de aldım . Sadece okula hiç gitmedim . Şu zamanda çok riskli okul ortamları gitmeyin ayrılın bana kalırsa nasıl böyle bir risk alabiliyorsunuz