Merhaba kızlar Mart ayında bir düşüğüm oldu kendiliğinden kürtajsız atlattım ondan sonra bu ay ilk adetimi gördüm ayın 1 inde dün geceden beri önce kahverengi sonra pembe akıntım oldu dün gece ve bugün ara ara oldu korkuyorum görüneyim mi acaba doktora yarın benim gibi düşük sonrası böyle birşey yaşayan var mı yumurtlama da kanama böyle mi olur