GoncaClk evet canım hemde 3 sefer yaşadım ben bende test verdim eşimde test verdi ikimizde de hiç bişey çıkmadı çok şükür adetim bittikten sonra folik asit içtim keçiboynuzu pekmezi aldık ceviz badem kaju fındık aldık ve havuç bunu yumurtlama dönemine kadar yedik böyle şuan hamileyim nasip olursa yarın keseyi görecez eşim sperm testi aslında çok iyi çıkmıştı ama biz yinede deneyelim dedik sizde deneyin bi inşallah tutar isteyen herkese nasip olur