Birmelekannesi17 31 haftalık hamileyim şimdiden süt artırıcı çay alıp bulundurmak istiyorum kullanıp memnun kaldığınız var mı acaba..
kavunicibalik Birmelekannesi17 süt arttırıcı herhangi bir çay, besin yoktur. Facebookta emzirme akademisine üye olup takip etmenizi öneririm 🤗
Papatyalar2424 Birmelekannesi17 Humana markasının bı çayı var ve damla olarak bestlak markası çok iyi. Benim oğlum emmeyi bıraktığı için kesildi ama onları kullandığım zamanlar süt damarlarım doluydu . İnşallah bu bebeğim de emzirmeyi düşünüyorum 🌺
ButterflyBal Bu süt arttırıcı çayların içerisinde hep çok fazla şeker olduğu yazıyor. Benim de insülin direncim var. Acaba şekersiz süt arttıran bişey var mı bildiğiniz. Ben de 30 haftalığım ve bebeğimi emzirmek en büyük hayalim.