_Mother_ @Gzm14#1455875115 Nisan gece 1.30 da yatışım yapıldı 16 Nisan saat sabah 11 de taburcu oldum canım Normal doğum yaptım canım
_Mother_ Gzm14 evet canım memnun kaldım ben gayet temiz ve konforluydu ben kontrollerime Seyhan başkente gidiyordum hakan kalaycı ya ama doğumu şehir hastanesinde yapmayı planlıyordum iyikş de öyle olmuş memnun oldum ben temizlik yönünden de gayet iyi bence
Gzm14 _Mother_ anladım canım benim de sezeryan olacak şehir hastanesinde yapacağım da bi sorim dedim teşekkür ederim