Vallahi bende 37. Hafta gibi başlarım diye planlar yapıyordum ama maalesef olmadı. Ailem başka şehirde doğum için buraya gelicektim bi saatlik yol. Ama böbrekte büyüme sorunu çıkınca 35te geldim kaldım burda🤦😅artık gidince temizlerim zaten gelen giden olmaz pek