asyahumam Valla çok memnunum çok da sağlam tayinci olduğumuz için iki kere de ev değişti ama hiç bir şey olmadı benim çileği şeçme nedenim serilerin ürünlerini yıllar sonra da bulma imkanıydı o zaman çalışma masasını almamıştım mesela şuan çalışma masasını alacağım ☺️ O yüzden gözün kapalı güvenebilirsin