Bfduam Rusen96 minik büyümüş bile, hayırlı olsun:) Bulantı süreci oldu mu sizde de? sizinde erken mi başlamıştı belirtiler hamile kaldığınızda?
aslidbd Cansueslioglu henüz çok erken test için her şey standart 28 günde bir adet oluyorsanız yumurtlama olalı 1 hafta olmuş daha geç yumurtluyorsanız onun ağrılarını da hissediyor olabilirsiniz. Bence bugünleri de değerlendirin
Gizemmm12 Cansueslioglu daha çok erken adetinden 1-2 gün sonra evde kendin test yap onun sonucuna göre kan vermeye git
aslidbd Cansueslioglu bu belirsizlik çok kötü haklısın ama şu kafaya takmayın diyenler de çok doğru söylüyorlar. Bu psikoloji çok fena çünkü bazen bedenimiz bile bize oyun oynayabiliyor. Spruna gelecek olursam yani aslında döngünün uzunluğu değil de genel olarak kadınların ovulasyondan 14 gün sonra adet kanaması başlıyor. Ams 1 günü daha arkanda bıraktın 6 günün kaldı:))
aslidbd Cansueslioglu belki yerleşme kanaması belki adet başlayacak 🤷♀️ gönlünden geçen gibidir inşallah 🙏🌸
GoncaClk Cansueslioglu bence erken yapmayın benim adetim bir hafta gecikti silik bir çizgi çıktı sonra kan verdim beta 48 çıktı hamileyim sandım ama daha sonra kanamam oldu kimyasal gebelik yaşamışım böylesi daha kötü 😔 o yüzden biraz daha emin olunca yapın