Hafsa533- Merhaba arkadaşlar 14 haftalık gebeyim 1 hafta önce kananam oldu şimdi lekelerin devam ediyor azda olsa. rahimde ve kasığımda ağrı kasılma oluyor bunu yaşayan varmı