Arkadaşlar 8 haftalık hamileyim son 10 gündür özellikle yemek yedikten sonra ağzımda kötü tat oluşuyor sanki bozuk yemek yemişim gibi. Regenesis Max kullanıyorum acaba ilacın içindeki omega etkisi mi yoksa hamilelikten dolayı mı anlayamadım. Sizde de bu durum oldu mu veya kaçıncı haftalarda yaşadınız ne kadar sürdü ?