Kızlar selam. 4 haftalık hamileyim . Özel sektörde masabaşı işim var. Gebelik olayını biraz zaman geçmeden yöneticilerimle paylaşmak istemiyorum. Bir yandan da düşük riskim var. Evde dinleniyorum ama pazartesi iş başı. Orada yatıp uzanma şansım da yok . Nasıl geçer günler bilmiyorum. Doktor uzan dinlen dediği için oturduğumda bişy olacakmış gibi hissediyorum. Çok saçma biliyorum ama daha önce 3 kaybım var. Artık endişelerim mantığıma engel oluyor. Siz yöneticilerinizle ne zaman paylaştınız hamilelik durumunuzu ?