Anneler meraba 6 aylık bebeğim var alerjik oldugu için meme reddi yaşıyorduk hep ama 2 hafta önce düzeldi. Yalnız 2 gündür emmiyor emerken ayaklarını karnına çekiyor burnunu kaşıyor derin derin nefes alıp memeyi ısırıyor. Sizce reflü den mi yoksa diş mi çıkarıyor. Bugün sadece 3 kere emdi :((