gmzlpsln Bende öyleydim ilk zamanlar çok rahatsız ediyor o his hep açım sanki mideme ağrılar giriyordu yemek yiyince de bulantı ve mide ekşimesi oluyordu 12. Haftafan sonra rahatladım. Sizinde geçer hormonal bir durum sanırım. ama 29. Haftadayım ben hala hep açım ki ben yemekle arası olmayan ben nasıl bukadar açım anlam veremiyorum, 🙈