Kızlar selam 33 haftalık hamileyim en son doktor kontrolümde kilom 73 olmuştu 60 ile hamile kaldım. Ayrıca ödemim çok. Doktorum kilomun fazla olduğunu pilav ekmek makarna tatlı patates yememem gerektiğini söyledi. Etrafımda Doğuma 25.30 kilo ile gidenleri duyuyorum şimdi doktorum böyle diyince kafamda soru işareti kaldı. Acaba doktorum biraz abartıyor mu yoksa ben gerçekten fazla mı kilo aldım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️