BurcuBektas Merve_066 İlk haftalarda çok fazla oluyor panik yapma ama içinin rahat etmesi icin doktorunla irtibata gec istersen.Ben 13.haftadayim hala kasiklarimda agri oluyor.
Aysenurctn32 Merve_066 ben 11+3 üm 7-9 hafta arası kasık ağrılarım oluyordu. Kese büyüdüğü içinmiş sanırım
aminevera Merve_066 bende 8+2 deyim ve şuan benimde sol kasığıma ağrı giriyor 3 4 saniye sürüyor uzun sürse dayanamam herhalde korkuttu beni de