Hormonlardan sanırım ikinci hamileligim ikisinde de tat bozuklugu, agizda gecmeyen kötü tat, bulanti olsun olmasin oluyor. Birseyler yedikce gecer diyorsun ama gecmiyor. Dogum yapmistim ikinci gün çayın cikolatanin tadini ilk defa aldim bir mutlu olmustum ki. Gececek yani 😋😌