SaniyeBektaYazc
Merhaba arkadaşlar doktorumdan memnunum güler yüzlü ilgileniyor fakat duyuyorum hep sezaryan yapıyor herkesi hastanede tek kadın doğumcu çok yoğun bende inşallah normal doğurmak istiyorum tanıdığım iyi bir kadın doğumcunun kliniği var onu ayarlayıp hastanemi ayarlayıp normal doğum yapmak istiyorum dışarıdan doktorunu getircek olan var mı