Laylaylomm 19 haftamdayim ve kasik agrim ve karin agrim cok kotu sizde o haftalarda yasadiniz mi ayni agriyi?
ikincimucizemmmm Laylaylomm ben yaşıyorum 17+3 üm karın agrısı ve kasık agrısı enfeksiyon diye idrar verdim temiz çıkmış doktora yarın gideceğim karnımın sağ tarafı agrıyor kasıklarım ara ara agrıyor hepsini yarın doktora soracağım
Mmoommlife Laylaylomm gecmıd olsun aynı haftadayız bendefe aynısı var 3 gun yadadım o ağrıları boyle sankı batma ve bıseyler ayrılıyır gb degıl mı ozellkle sol kasıgım cok agrıyordı sankı orda bısey var ve patlıcak gb hıssedıyordum sızde nasıldı
Laylaylomm Mmoommlife bende oyle sanki adet agrisi cekiyorum sag sol agriyor bel agrisi zaten demiyorum ama cok fena simdiden boyleyse illerde nasil olur :((