Fatmakara97 Arkadaşlar Şubat ayında kimyasal gebelik geçirdim bi defa adet gördüm ikincisini görmedim test yaptım dün pozitif çıktı yarın hastaneye gidecem ama aynı şekilde kimyasal gebelik olur düşer diye korkuyorum
Funda_sahin19 Fatmakara97 canım bende 14 eylülde kimyasal gebelik yaşadım sonrasında kasımda hamile olduğumu öğrendim şu an 23 haftalık olduk şükür içini ferah tut kontrollerini aksatma 🤲🏻💜
sakikrat Fatmakara97 aynısını bende yaşadım şubatta ogrendim degerim 50 cıktı sonra 17 ye düştü mart şimdi tekrar bi test yaptım deger 83 cıktı yarın yine gidicem kan vermeye deger yükselıyormu diye ınsallah bizde kavusuruz artık ♥️
Tgckbr Fatmakara97 bende kimyasal gebelik sonrası 13. Haftadayim çok büyük bi korku aynı şey olur mu diye çok iyi anlıyorum sizi ama hiç korkmayın hicbisey olmaz Allah’ın izniyle 🤲🥰
34_21_23 Fatmakara97 korkma hiç bir gebelik diğerine benzemez içini ferah tut ve dua et bol bol Allah sağlıklı bi şekilde büyümeyi nasip etsin
Elif5361 Fatmakara97 Bende ekimde kimyasal yaşayıp kasımda hamile olduğumu öğrendim şuan 23 haftalığız korkma canım hayırlısı olsun hakkında
minime-baby Fatmakara97 tabi ki doktor değiliz bilemeyiz ama seni en azından stres yaptırmamak adına bende kimyasal gebelikten bir hafta sonra hamile kalmışım:) kimyasal gebelikle vücud kendini hamileliğe hazırlarmış öyle duyum aldım
iikiizler Fatmakara97 korkma bende ağustosta geçirmiştım adet oldum sonra hamıle kaldım ıkızlerımı beklıyorum şımdı 33 haftalık ☺️ Doktorum normal olabilir böyle şeyler ılkte de oluyor 3 cocuklu bı kadında bıle olabiliyor dedı. Yanı öyle düşünüp kendını uzme