AysApo Eliffgngr valla bende hamileyim kızım olsun cok istym bir tanede oglum var nasip en başta sağlıklı olsunlarda en önemlisi o tabi ama sizinkinin bacak arası boş ve durusu kese yapısı kıza benziyor gercekten hayırlı ögrenince yaz canm merak ettim 🤗
Eliffgngr AysApo ya erkek olursada seviniriz tabi bizim ilk bebeğimiz ama eşimin tarafında kız hiç yok bizde de çok az o yüzden biraz hasretlik var kıza karşı 😅 inşallah size de sağlıklı bi kız gelir. Bu hafta gidicem yazarım ❤️❤️🥰🥰
AysApo Eliffgngr insallah hepimize rabbim gönlümüze göre versin bende haftaya gtcm ögrenirim insallah sabırsızlıkla bekliyorum 🤗🥰
kelebek0214 bizde bugun 13 haftalık olduk doktor bir tahminde bulun adı sizce nedir cinsiyeti tahmin edermisiniz❤️