Hamileanne0 benimde o haftalarda ani hareketlerimde oturup kalkarken öksürürken ya da hapşururken falan kasıklarıma bıçak saplanır gibi ağrı olurdu hemen geçerdi. Doktoruma sormuştum rahim kasları büyüdüğü için sertleşirmiş o yüzden en ufak harekette acırmış zamanla geçer dedi 20li haftalarımda tamamen geçti neredeyse rahim büyüdükçe geçti