Endişeliyim bebeğime birşey olucak korkusu. Bebeğe geçmediğini biliyorum ama iştee gelde bana anlat. Bebeğimin haraketlerini hissetsem belki bukadar endişe duymam. Ama gelişiminde bişey olurmu bi gerilik falan of Allah korusun. Biraz ağır geçiyo gibi. Hamilelik öncesi covid de hiç bilmemiştik. Şimdi ağır bi grip gibi geçiyo ve bel ağrısı. Napmam gerek 😔