Ecaglaagt ben 37 haftalığım, bende de ara ara adet sancısı gibi bel ve kasık ağrıları oluyor ama en fazla 20-30 saniye sürüyor asla şiddetli de değil sonrasında hemen geçiyor ve öyle birkaç dakikada bir de gelmiyor arada bir oluyor. Bazen benimde karnımın taş gibi olduğu oluyor ama çok nadir. Yalancı sancılar olabilir ama yine de çok sık oluyor ve şiddeti artıyorsa geç olmadan doktora gidin nst çekip bakarlar🙏🏼