39+3 deyim normalde doktor muayenem yarın dün geceden sancılarım başladı bu arada 3 gün önce pembemsi akıntı gelmeye başladı ara ara da gelmeye devam ediyor doktoruma haber verdim hastaneye gitmemi istedi gittim nst de sancım hiç çıkmadı çatı muayenesinde hiç açıklığım olmadığını söylediler eve döndük geldiğimizden beri sancılarım iyice çoğaldı kasıktan özellikle çokça vuruyo 3 dakikada bir hemde açılma için önerileriniz var mı?