Herkese iyi akşamlar. Ne olur bana yardımcı olun. Yaklaşık 13 haftalık hamileyim böbrek taşı düşürüyorum daha doğrusu düşüremiyorum. Önceden de böbrek taşım vardı fakat düşürebiliyordum ama şu an tam idrarın çıktığı yerde ağrım var ne doğru düzgün idrarımı yapabiliyorum ne düşürebiliyorum. Normalde su içtiğimde hemen sıkışırdım şimdi yok olmuyor. Dün hastaneye gittim yukardan da gelen var ağrım vardı serum taktılar bide sonda takacaz dediler o anki korkudan mıdır nedir yapabildim ne olur bana söyleyin doğal yollardan nasıl düşürebilirim zeytinyağı limon elma sirkesi taşları eritiyor dediler ama gebelikte bi sakıncası olur mu bunları tüketmemin doktoruma da söyledim ürolojiye de gittim ama gebe olduğum için stent kırma hiçbir şey yapamayız diyorlar sadece parol içebilirsiniz dediler ama idrar yolumu tıkadıysa ne yapabilirim lütfen yardımcı olun bana 😭😭😭