Babymomy tabi ki kalabilirsiniz bunda bir problem yok. Kilo alımınızda postu açan arkadaşın ki kadar normal. Sadece bu postu açan arkadaşa çok almışsın dikkat et ben 1,5 kilo aldım yazsaydınız anormal olan o olacaktı :) sağlıkla kucağınıza alın inşallah