Rabiakru Buketkucuk benim bünyemde hiç kilo almazdı ama bu hamilelikte şaşırdı sanırım son aylarıma girdiğimde daha dikkatli olucam inşallah ☺️
Kereminannesiiiiiii Rabiakru hamilelikte metabolizma da yavaşlıyor bunun çok etkisi var herhangi bir kaçırma kilomolarak dönüyor
Buketkucuk Rabiakru bende normalde kolay kolay kilo alamazdım hep kilomu korurdum ama gebelikte öyle olmuyormuş 🤭
emineveminigi Rabiakru bende 58ile hamile kaldım şuan 84 kiloyum 😅 doktorum her hangi bir sorun görmedi bende kendimi çok ağır hissetmiyorum doğumdan sonra gider hepsi insallah 🤗
Rabiakru defnes_mom ben sabah kahvaltısını çok iyi yapıyorum yumurta falan ara öğünde oturup bi sofra kurmuyorum ama atıştırıyorum sürekli badem ceviz vs. Akşam yemeğinden sonra da sadece meyve yiyorum ☺️ Dolu dolu 2 öğünüm var sadece
defnes_mom Rabiakru ayy ne güzel ☺️ benim de nerdeyse 5 öğün oluyor ara ogunle 🙈😂 ekmek yememeye dikkat ediyorum onun dışında çok yiyorum 🙈
Rabiakru Kereminannesiiiiiii evet benim normalde çok hızlıydı yediğim direk giderdi yani ama şuan kabızlık bile yaşıyorum sanırım o yüzden de
emineveminigi Rabiakru 37. Haftadayim 1.62 boyum ama bende senin gibi ilk zamanlarda çok aldım sona doğru daha az almaya başladım
Rabiakru defnes_mom benim ebe de benim sizin gibi yediğimi sanıyor yemiyorum diyorum ama bu kadar kilo alman imkansız diyor ve siz böyle yemenize rağmen çok iyi bence kilonuz 😂😂
Minnos_huzur44 15+5 im hala kilom aynı diyetisyenim boyuma göre 12 kilo alabilirsin dedi çok alacam diye ödüm kopuyor 😳
2cocuk1kediannesi Rabiakru benim doktorumdan da ben bu bilgiyi almıştım. Birde bir tanıdığımın olumsuz bir tecrübesi olmuştu bu şekerle alakalı ondan da biliyorum. Siz bence muhakkak kadın doğumcunuza danışın ebeden ziyade.
defnes_mom Rabiakru benim boyuma göre kilom fazla 😂 1.64 üm . Sizin boyunuz kurtarıyor bence hiç takılmayın ☺️ inşallah bebislerimiz sağlıcakla gelsin de sonra verilir inşallah 🙏
Minnos_huzur44 Rabiakru yani aşırı kusmadım ayni yedim ama aman hamileyim diye abartmadım herşeyi yemeliyim diye o şekilde yani