Nazimmm 21. Haftamda covid oldum doktorum bebeğe herhangi birşey olmaz dedi ki dediği gibide oldu hareketlerini az az hissediyordum bu süreçte aksine dahada hareketlendi ben burdayım yanındayım demek için glb anlamadım ☺️ Bol bol c vitamini, turşu suyu, sirkeli su ve sarımsak yedim. Bu şekilde atlattım çok şükür he birde en önemlisi moral