Yasinimm 3 günden beri korkuyorum ya kör olursam diye 😪😭😭zaten gözümde doğuştan damar inceliği ve yüksek astigmat var 27+5
NeslihanErKcl Yasinimm bende de olmuştu doktora gittim bi şey çıkmadı hamilelik hormonlarından dolayı olabilir dedi doktor. Şuan hala ara ara oluyor
Hamileanne0 Benimde astigmat var ama derecem düşük hamilelikte olabiliyormuş korkma hatta gözlük derecesini yükselten bile varmiş doğumdan sonra düzelir diye okumuştum seninde insallah iyi olur.
Minikpandam1 Dün gece aynısını yaşadım ama geçti sabahta seyirme oldu hala devam ediyor anlayamadım 😢
TubaKaratas Gözleriniz de sorun olduğu için hamilelikte böyle oluyormuş bulanık görmek vs gibi bi yazıda okumuştum benzeşe bi doktorunuza başvurun illa ki bi çözümü vardır çok geçmiş olsun inşallah 🤲🏻
ozydm Yasinimm bi tanıdığımda olmuştu. Karaciğer enzimlerinin yüksekliğinden kaynaklıydı. Doktorunuza görünün hemen