Zeynepnsenaeslem 24 mayistan 3 gun once belimde agrilarla başladı 21 mayıs sahurda iyice sıklaştı belimin ağrısı hastaneye gittim açılmam olmadığı için yatis istemedim serum taktilar ondan sonra agrim geçti. 24 mayis sahurda suyum geldi hemen hastaneye gittik acilmam yine yoktu sancilarim nstde cikiyodu ama ben hissetmiyodum sabah 10 oldu suni sanci verdiler. Suni sanci zorlasada melegimi dusundukce hafifledi agrilarim saat 16 ya kadr suni sanci cektim acilmam 1 cm oldu ilerisi olmadı suyum bitti. Suyumun bittigi icin bebek strese girer dediler ve hemen sezeryana aldilar spinal anestezi oldum normal doguma o kdr hazirlamstim kendimi resmen hayal kirikligina ugramstim hic aklimdan gecmiyodu sezeryan. Ilk defa ameliyata gircektim cok tedirgindim ama kimseye belli etmedim sogukkanliligimi korudum hep. Ameliyathane ortami on numaraydi cok rahatlattilar beni ignemi yaptilar sonra yatirdilar onlar bana sorular sorarken bebegimin sesini duydum sonra temzleyip getirdiler. O duygu tarifsizdi hemen aglamaya basladim o benimdi ve ben artik anneydim ❤ bebegimi odaya goturduler ondan sonra zaman gecmedi cok sabrsizlandim yanina gitmeyi doya doya koklamayi surekli bitti mi diye sordum 😂 dikislerim agrimadi diyemem tuvalette zorlanmadim da diyemem illa ki insanin cani aciyo kolay degil sonucta kesiyolar. 1 hafta ayaklarim ödem oldu yuruyemedim ama hic dert etmedim çünkü sag salim kucagimdaydi ve hic bisey benim icin dert degildi. Cok sukur Rabbim'e annelik cok guzel duygu anlatilmaz 😍😍😍😍