Merhaba 30 haftalık hamileyim 4 gündür ne yesem 2 saat sonra zehir gibi acı oluyor boğazıma geliyor ve kusuyorum bu durumu yaşayan varmı hamilelikte normal mi bebeğime de mi acı olarak gider besinler? Doktora randevu buşamadım en kısa zamanda gidincem ama korkuyorum bebeğim beslenemez diye.