Bernat 11 haftalık gebeyim, 5 gün önce pozitif çıktı testim, bana da eşimden bulaştı.
Bebeğe zararı yok dedi doktorum, hiç endişelenme.
Benim bir gün ateşim çıktı, onda da ılık -soğuk suyla duş alarak düşürdüm. İstersen Parol de alabilirsin.
Özellikle beslenme çok önemli; bol portakal, nar, kivi. Ben bulantıdan yemek yiyemedim, peynir ekmek sadece, o da çok az. Ama C vitaminini meyveden al, mümkünse D vitamini takviyesi de al - halihazırda almıyorsan tabi.