ExcitedMom
bana şu an da deşeler normal yap yapmaya çalışırım. Sezaryen evet uyuşuk olduğun için sıkıntı olmuyor ama sonrası hep seninle üşüttüğünde uzandığında hep kendini hatırlatıyor. Keşke kesisiz epiduralsiz normal doğum yapabilsem çok isterdim ameliyathaneden yürüyerek çıkmak