Nehiriiimmm Babybay bacak arasını tam gösterdimiydi canım .benim minik civcivim bacaklarını karnına çekmişti Dr kıza benzettim çıkıntı göremedim ama biseyler alma dedi .1ay sonra.baslarsin dedi
Babybay Nehiriiimmm kız demisse bekle. Belki geç olusuyodur. Benimkinde doktor yüzde doksan kız dedi Ama erkek çıktı.
Nehiriiimmm Babybay vaybe geç oluşanlar varmı acaba..sağlıklı olsun en önemlisi ama kızımı var rabbim bagışlarsa inşallah.birde oğlumuz olsun sağlıklı hayırlı kızıma destek olsun güvenilir bir erkek olsun yanında istiyorum bizden sonra hayırlısı bakalim
Babybay Nehiriiimmm kısmet 🤲 Allah hayırlısını versin inşallah. 16.haftaya kadarda oluşuyor o yüzden ilk söylediklerinde yanılma payı çok oluyor. Sen kaç haftalıksin ?
Dilara_akgn21 Babybay aynı şey benimde başıma geldi 12.haftada kız denildi 16 da erkek dediler şuan 27 haftalık hala her gittiğimde soruyorum 😂
Babybay Dilara_akgn21 genellikle kızlarda yanılma payı daha çok oluyor sanki 🤨 etrafimdan duyduklarimda öyle çıktı bı kaç tane ☺️
Babybay Nehiriiimmm hmm. Ayrintiliya girerseniz yirmici haftalarda keosk olarak öğrenirsiniz 👍 ben doktorum ilk söylediğinde inanmadım çünkü ☺️ ayrintilida öğrendim.
Nehiriiimmm Babybay ayrıntılı ya randevu bulamıyorum ya girmeyeceğim büyük ihtimal ozellerde çok pahalı kizimdada girmemistim.kendini net gösterene kadar bekleriz napalım inşallah birdahaki gittiğimde bebişim kendini gosterir bi spriz yapar.
Tubican esinaltintaas aynısını bende yaşadım tam bu şekilde ya doktor sordum o dediki testisler aşağı inmediği için bizde pipiyi görememişizdir dedi bana canım