Elif-Handan01 Haftada kız denmişti ama 16. Haftada netleşti oğluşum olacağı detaylıda da emin olduk 🧿🙏 16. Haftadan önce söylenen kesin değil emin olmak için beklenmeli 🥰
Nehiriiimmm Anneyim_ben1 kız ablamın 3 oğlu var 3.yigenime 7 ci aya kadar kız demiş Dr lar tabi bu 10 sene önce ama hala oluyor böyle şeyler ya.
Anneyim_ben1 Nehiriiimmm gerçekten olan var günlerdir baya gördüm darısı der misin bizim başımıza 🙏🙏😇 Ama neye göre oluyor anlamıyorum. Allahın takdiri işte. Bence ilerleyen haftalarda oluşuyor görünmeyen cinsiyetler
Ruyasusam Atesbeyinannesi hemde çok 😁 ikili testte enseyi göstermedi, cinsiyet için zaten baya bekledik, detaylıda da ellerini yüzüne kapattı yüzünü göstermedi 😆 işimiz var bu oğluşlarla ☺
Elif_s Doktor demeden ben hareketlerini cok erken haftalarda hissetmistim erkek erken hareket eder kiz 4 aydan sonra hareket eder