Kızlar 29 haftalik hamileyim. Dün hicbirseyim yoktu oturdum sarma sardım uzun sure ayaga kalkinca adam atamadim agridan kasik bel ve genital bolgem resmen kirilmis gibi agriyordu zorla odays gidebildim 1-2 saat bekledm gecmeyince acile gittik sanci falan cikmadi enfeksiyonda rahim agzida normal bebegin kafasi asagida dediler eve gonderdiler.Ama ben bugunde ayni agrilari yasiyorum belim yaniyor kasiklarim ve catı bölgem sanki kesiliyor otursam olmuyor yatsam yatamiyorum agridan yasayan oldu mu hic bu durumu