ikizlerimveben Selam kızlar , 34.haftada ikizlere hamileyim. Kasıntılarım var diye yarın nst’ye gireceğim ama daha önce hiç girmedim. Açılma falan var mı diye nst sonrası mı bakıyolar ve nasıl bakıyorlar açılmaya bilgilendirebilir misiniz?
Minnosunannesiii ikizlerimveben canım eğer doktor uygun görürse nstye bağlıyorlar önce yaklaşık bir yarımsaat birde kalem gibi Birşey oluyor muş bebek kıpırdadıkça ona basıyormuşsun eğer sancın çıkarsa oda bildiğim kadarıyla 80 üzeri olması laızm ondna sonra açıklık varmı diye alttan muayene ederler
esraizmirli ikizlerimveben benim doktorum önce çatı muayenesi yapıyor daha sonra nstye bağlıyor belki sizinde öyle olabilir ☺️
Aynrgkagc ikizlerimveben benim doktorum önce çatı muaynesi yaptı sonra nts ye soktu karnina iki adet top gibi cihaz baglaniyor 10 dk kaislmalari ölçüyor cihaz doktor ona göre karar veriyor
Albiina05 ikizlerimveben nst de sancı çıkarsa bakıyorlar. Alttan parmakla muayene canım. Jel sürüyorlar kaysın diye.