Tiredmother sonra canım 2 3 ay devam etti senin gibi böyle sürekli kan vermeye çubuk almaya başladım kafaya taktım çünkü psikolojilmen bitik durumdayım kanda 1.20 çıkıyor yok bebek falan aklı selim bir arkadaşım çıktı karışma sen dediki kafana takıyorsun omdan hamile kalmıyorsun bu ay benim dediklerimi yap tamam dedim yumurtlamamı hesapladı doktor dedi ateşini ölç sürekli yumurtlamayı da öyle bilirsin ona da başladım yumurtlama günüm geldi ama bu defa hamile kalma düşüncesi ile olmadı ve o gün olmuş düşünebiliyor musun? Hesaplıyoruz ve ben o ay kanda vermedim bıraktım rahatsızlanmaya başladım doktorlara gidiyorum anlamıyor doktorlar bthcg ye bile bakmıyor adamlar o arkadaş dedi sen hamilesin Yok kız dedim değilim git kan ver dedi bana doktor birde ilaç yazıp göndermiş beni düşün acile gidip rica ettim yaptılar bir saat sonra kendim netten baktım 79 Çıkmış hamileymişim meğer herşey sende bitiyor